sunnuntai 15. lokakuuta 2017

Inspiroivien ihmisten läsnäolon eufoorinen vaikutus

Olen nyt niin tunteiden vallassa, että en tiedä tuleeko tästä kirjoittamisesta mitään. Tuntuu, että kaikki murheet on menneen talven lumia ja kaikkea ihanaa ja positiivista on edessä päin luvassa. Se on vain asenteesta kiinni, miten asioihin suhtautuu ja oikeiden ihmisten seurassa voi saada sellaisen endorfiinien tunteiden ryöppäyksen, että uskoo itseensä ja kaikki on mahdollista. Olen useiden ihmisten kohdalla todennut sen, että nämä ihmiset inspiroivat ja motivoivat minua jatkamaan eteenpäin. Tiedän, mitä olen ja mitä olen aina halunnut olla ihmisenä, se on vain jotenkin harmaan sään alle jäänyt kytemään, eikä ole saanut sieltä nousta pinnalle. Johtunut kenties omista negatiivisista suhtautumisista asioihin tai sitten ei ollut vielä sen aika, ei ollut vielä minun aika loistaa. Nyt tuntuu, että sen aika on. Olen aina halunnut esiintyä "olla esillä", ihailun kohteena ja sitä vielä tulen tulevaisuudessa monille olemaan. Löydän tieni esiintyä ja tuoda omaa sanomaani julki, että usko itseesi ja tee sitä, mikä tekee juuri sinut onnelliseksi, älä välitä, mitä toiset sinusta ajattelevat. Se on itselläkin ollut välillä (ja tulee vielä olemaankin) vaikeaa, olla ajattelematta sitä, mitä toiset susta ajattelevat. Mutta, se on vain heidän mielipiteensä, EI TOTUUS.
     Edelleenkin, Rakastan kirjoittamista (ja tulen panostamaan tunteideni ilmaisuun tämän blogin välityksellä, Rakastan tanssia ja esiintyä, parhainta on huomata kokeiltuaan jotain uutta tai mentyään oman mukavuusalueen ulkopuolelle, löytäneensä sen oman juttunsa.
     Tulen jatkossa tännekkin päivittelemään uuden sivun kääntämistä elämässäni. Mieluusti otan myös kaikista kirjoituksistani vastaan palautetta ja sitä saa aina antaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti